Zwroty i reklamacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

Dokonując zakupu w sklepie internetowym merlin.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz, a zwracane towary - odesłać za pośrednictwem kuriera opłaconego przez nas, bądź wysłać na adres naszego magazynu.

Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:

1. na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry

2. na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze

Uwaga:

W określonych przypadkach, wskazanych w Regulaminie, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. 

Zapoznaj się z tymi przypadkami w naszym regulaminie.

 

Wypełniony formularz oraz zwracane towary prosimy odesłać na adres:

Magazyn

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.

Pass 20i, Magazyn nr 15


05-870 Błonie


 

Miejscowość, data:


Imię i nazwisko: 


Adres:


Adres e-mail:


Numer telefonu:


Numer zamówienia:


Data odbioru zamówienia:

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

1.(nazwa produktu, index):


2.(nazwa produktu, index): 


Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:


Posiadacz rachunku:

 

..……………………………
Podpis konsumenta

 

REKLAMACJE 

Zamawiając produkty w sklepie internetowym http://vinyllove.pl, prowadzonym przez Vinyl Love Ltd., masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Aby złożyć reklamację wypełnij formularz i odeślij go do nas wraz z reklamowanymi produktami. 

Możesz skorzystać z gwarancji producenta - jeśli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny, lub z rękojmi - jeśli towar ma wadę (w tym przypadku na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia).

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.

Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl